گیمینگرویتی

ثبت نام

انیمه‌های مورد انتظار سال ۲۰۲۱

سال ۲۰۲۱ اینجاست و دوباره یک سال عالی برای دیدن انیمه داریم. از اقتباس‌های جدید تا سری‌هایی که دوباره برمی‌گردند، کلی انیمه هست که ما را در این سال سرگرم نگه دارد. در این مقاله لیستی از مورد انتظار ترین انیمه‌های ۲۰۲۱، بدون هیچ ترتیب بندی مشخصی به همراه چندین مورد شایسته نام بردن برای شما آماده کرده‌ایم.

فصل دوم The Promised Neverland

انیمه Promised Neverland یکی از انیمه‌های خوب معمایی و هیجان انگیزی است که در بهار سال گذشته پخش شد. این انیمه در مورد سه بچه یتیم به نام Emma، Ray و Norman است که در یک یتیم خانه زندگی شاد و ساده‌ای دارند. اما یک روز به طور اتفاقی شخصیت اصلی داستان متوجه حقیقتی ترسناک راجع به بچه‌هایی می‌شود که به فرزندخواندگی قبول شده‌اند. انیمه داستان بسیار هیجان انگیزی دارد و مدام شما را سرپا نگه می‌دارد. اگر این انیمه را ندیده‌اید پیشنهاد می‌کنیم فصل اول را تماشا کنید و سپس به سراغ فصل دوم که هم اکنون در حال پخش است بروید و اگر مانگای آن را خوانده‌اید که دیگر خودتان می‌دانید چه خبر است.

فصل دوم That Time I Got Reincarnated as a Slime

انیمه That Tima I Got Reincarnated as a Slime بعد از حدود یک و نیم سال که Rimuru و گروهش را دیدیم باز می‌گردد. این انیمه دلپذیر، اکشن و دنیایی عالی دارد. همچنین شخصیت اصلی یک اسلایم است که قدرتی عجیب ولی بسیار قوی دارد که باعث بوجود آمدن صحنه‌های فوق‌العده‌ای می‌شود. انیمه That Time I Got Reincarnated as a Slime فراز و نشیب‌های زیادی دارد و کنجکاویم که ببینیم این فصل چه مسیری را در پیش می‌گیرد.

Shaman King

پس از  ۱۰ سال بلاخره انیمه Shaman King برگشته است. این انیمه در مورد Yoh، یک کاهن است که می‌تواند با مرده‌ها ارتباط برقرار کند و می‌خواهد از این قدرت خود استفاده کند تا پادشاه کاهنان شود و دنیا را تغییر شکل دهد. اما برای این کار Yoh باید ابتدا در مسابقه‌ای که هر ۵۰۰ سال برگزار می‌شود، میان سایر کاهنان برنده شود. بله این انیمه تقریبا یک مسابه بزرگ است. اگر از طرفداران قدیمی این انیمه هستید، Reboot ‌آن را از دست ندهید.

Dr Stone. Stone Wars

فصل دوم این انیمه در حال پخش است. انیمه در مورد فردی نابغه به نام Senku Ishigami و دوستانش است که به طرز عجیبی به همراه سایر انسان‌های زمین به سنگ تبدیل شده‌اند. حال این افراد چند هزار سال بعد از حالت سنگی خود در‌می‌آیند و کل بشریت را از بین رفته می‌بینند. پس Senku با دانش بسیار زیادی که دارد تصمیم می‌گیرد تا به کمک دوستانش تمدن انسان‌ها را از اول بسازد. همانطور که از نام این فصل پیداست، نبرد بزگی در راه است و منتظیریم که ببینیم چه اتفاقی برای Senku یارانش می‌افتد.

Bleach

انیمه Bleach نیز امسال باز می‌گردد که خبر بسیار خوبی برای طرفداران این سری می‌باشد. این انیمه در سال ۲۰۱۲ به پایان رسید و قرار است ادامه آن درمورد آرک آخر مانگا یعنی جنگ خونین هزار ساله باشد. متسفانه اطلاعات زیادی در مورد تاریخ انتشار دقیق آن نداریم ولی امیدواریم که آن را در سال ۲۰۲۱ ببینیم تا سالگرد ۲۰ سالگی آن را جشن بگیریم.

The Way of the Househusband

تا حلا به این فکر کردید که چه می‌شود اگر رئیس یک گروه یاکوزا کار و تبه کاری را ول کند و به عنوان یک خانه دار به زندگی ادامه دهد? خب الان دیگر به این فکر نیاز نیست. انیمه  The Way of the Househusband در مورد Tatsu، فرد بدنام عضو گروه اژدهایان جاوید است که کار خود را ول میکند تا همسر خود را یاری کند. تا الان یک لایو اکشن نیز از مانگای آن ساخته شده است و این طور که به نظر می‌آید با یک انیمه کمدی ناب روبرو هستیم.

SK8 The Infinity

امسال یک انیمه اسکیت سواری نیز خواهیم داشت. مدت زمانی زیادی است که انیمه اسکیت سواری خیابانی ندیده ایم. Air Gear را یادتان هست؟ با کارگردانی Hiroko Utsumi  و انیمیشن سازی استودیو Bones، انیمه SK8 the infinity تیم بسیار خوبی را برای ساخت دارد. اگر بخواهیم از روی تریلر انیمه قضاوت کنیم، باید منتظر یک انیمه مسابقه‌ای با اسکیت‌برد با موسیقی متنی خفن باشیم. دیگر کم کم وقتش است که یک انیمه اسکیت سواری دریافت کنیم و منتظر SK8 The Infinity هستیم.

فصل پنجم My Hero Academia

انیمه My Hero Academis در بهار امسال با فصل پنجم باز می‌گردد. به نظر مدت زمان زیادی گذشته است ولی فصل چهار در بهار امسال به پایان رسید پس آن قدرها هم بد نبوده است.  بالاخره آرک مورد انتظار تمرین مفصل را میتوانیم ببینیم که یعنی باید منتظر کلی مبارزه اکشن در آن باشیم. سومین فیلم این انیمه نیز قرار است در تابستان پخش شود. امسال کلی محتوی My Hero Academia خواهیم داشت پس حتما تقویم خود را بروز نگه دارید.

 

فصل دوم The Rising of the Shield Hero

The Rsing of the Shield Hero یک انیمه Isekai مورد انتظار دیگر است که امسال با فصل دوم خود بازمی‌گردد. داستان انیمه در مورد Naofumi Iwatani است که به همراه سه فرد دیگر به دنیای دیگری انتقال پیدا کرده‌اند تا به عنوان قهرمان برگزیده شوند. اما متسفانه Naofumi یک سپر بی زرق و برق به عنوان سلاح دریافت می‌کند. همین باعث می‌شود وارد مسیری تاریک و پر از خیانت و دروغ باشد و توسط بقیه طرد شود. با اینکه شروع ماجرا اصلا برای Naofumi خوب نیست، منتظریم ببینیم او در فصل دوم چه کاری انجام می‌دهد و آیا این چهار قهرمان رازهای بیش‌تری از این دنیا را یاد می‌گیرند یا خیر.

Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba the Movie: Mugen Train

به طرفداران آهنگ Gurenge از LiSA علامت دهید چرا که انیمه سینمایی Mugen Train قرار است امسال در آمریکای شمالی پخش شود. انیمه بسیار پر طرفدار Demon Slayer  فصل اول خود را درست قبل از آرک قطار Mugen در اواخر ۲۰۱۹ به اتمام رساند و طرفداران را مشتاق دیدن این انیمه سینمایی رها کرد. این قسمت نیز ظاهرا مصمم است که انتظارات را برآورده کند، و چندین رکورد را در اواخر ۲۰۲۰ در ژابن شکسته است. Mugen Train همچنین پس از عبور از Spirited Away به پر درآمد‌ترین فیلم تاریخ این کشور تبدیل شده است.  Demon Slayer: Mugen Train در اوایل ۲۰۲۱ در آمریکای شمالی اکران می‌شود، پس منتظر یکی از بزرگ‌ترین انیمه‌های سینمایی تاریخ باشید.

در زیر نیز برخی از انیمه‌هایی که در لیست نیستند ولی شایسته نام بردن هستند را مشاهده می‌کنید:

  • فصل دوم Cells at Work
  • Cells at Work! Code Black
  • The World Ends With You
  • پارت دو فصل دوم Re Zero: Starting Life in Another World
  • Evangeline 3.0 + 1.0 Thrice in a Time
  • Uzimaki
  • Chainsaw Man

این هم از مورد انتظارترین انیمه‌های سال ۲۰۲۱، شما منتظر چه انیمه‌ای در این سال هستید؟ نظر خود را با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *