گیمینگرویتی

ثبت نام

کیفیت Hellblade 2 بیش از حد بالا خواهد بود؛ تجربه‌ای متفاوت از مبارزات نسبت به بازی قبلی

به گزارش گیمین‌گرویتی، یکی از طراحان مبارزات بازی Hellblade 2 ادعا می‌کند که این عنوان هم مثل نسخه قبلی تاثیرگذار خواهد بود؛ اما به دلایلی متفاوت از بازی اول.

خوان فرناندز در مصاحبه‌ای با رسانه اسپانیایی Vandal درباره شغل خود به عنوان یک طراح و به‌طور دقیق‌تر راجع به طراحی مبارزات نسخه اول و دوم Hellblade صحبت کرد.

جزئیات خاصی در این مصاحبه دیده می‌شود. یکی از آن‌ها این است که تجربه ارائه شده در مبارزات Hellblade 2 نسبت به بازی اول متفاوت خواهد بود. یکی از این تفاوت‌ها نیاز به اجرای حملات و کمبوهای گوناگون برای پیروزی است. طبق گفته فرناندز، کیفیت Hellblade 2 در سطح دیگری خواهد بود و بازی دارای “چیزهای جدیدی” است که تاثیری مهم روی این عنوان از خود به جا می‌گذارند. متن فوق ترجمه از زبان اسپانیایی است و احتمال دارد ایراداتی داشته باشد:

در زمینه انجام کارهای زیاد و سطح بالا با منابع کمتر، مرزها را جابه‌جا کرده‌ایم. تعداد کارکنان ما نسبت به بازی اول بیشتر است اما من فکر می‌کنم کیفیت Hellblade 2 در قیاس با تیمی که پشت آن است نسبت به عناوین مشابه بیش از حد بالاست.

آنچه که من درباره Hellblade 2 دوست دارم، رویکرد منحصر به‌فرد آن است. من فکر می‌کنم مثل Hellblade 1 تاثیرگذار خواهد بود اما به دلایلی متفاوت! زیرا مشخصا چیزهای جدیدی در نسخه اول وجود داشتند که در بازی دوم تاثیر کمتری دارند. ولی از آن طرف چیزهای کاملا جدید دیگری هم اضافه شده‌اند که همان میزان از تاثیر آن دوران را دوباره از خود به جا می‌گذارند.

فرناندز در ادامه شروع به صحبت راجع به تجربه مبارزات Hellblade 2 کرد:

آنچه که بیشتر از همه در ذوق من می‌زد، عدم وجود تنوع دشمنان در Hellblade 1 بود. مبارزات از راه دور حالتی بی‌روح داشتند. همچنین سیستم بالانس و تنظیم سختی و در کنار آن جان و دوام زیاد دشمنان اکثر مواقع خسته‌کننده می‌شدند. ما تنوع حملات و کمبوهای زیادی داشتیم، ولی دشمنان شما را تشویق به استفاده از آن‌ها نمی‌کردند. مردم به‌طور کلی از 2 یا 3 حرکت خوش‌شان می‌آمد و تا آخر بازی همان‌ها را مدام مورد استفاده قرار می‌دادند. در کل می‌شد روی برخی زمان‌بندی‌های داستانی و قابلیت‌ها به‌طور هوشمندانه‌تری کار کرد.

بازی Senua’s Saga: Hellblade II در حال حاضر برای رایانه‌های شخصی و ایکس باکس در دست ساخت است. تاریخ انتشار دقیق آن هنوز مشخص نیست.

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *