گیمینگرویتی

ثبت نام

گیمینگ گرویتی تقدیم می‌کند: بخش اول از کمیک Justice League The New 52

درود فراوان خدمت همراهان عزیز وبسایت گیمینگ گرویتی. همانطور که خودتان نیز می‌دانید، هدف ما ارائه‌ی بهترین تجربیات و لذت بخش‌ترین سرگرمی‌ها برای شما است. از دنیای بازی و فیلم و موسیقی گرفته، تا انیمه و مانگا و صد البته کامیک.

پیرو این گفته، نخستین ارائه‌ی گیمینگ گرویتی در عرصه‌ی کمیک، امروز دردسترس شما قرار گرفته. ترجمه‌ی بخش اولِ کمیک Justice League که با پسوند The New 52 شناخته می‌شود، نخستین فعالیتی است که گیمینگ گرویتی با آن به دنیای کمیک پا گذاشته و حال نیز آماده‌ی انتشار می‌باشد.

Justice League The New 52 تجمعی است از داستان‌های ابرقهرمانان شناخته شده‌ی DC. جایی که Batman, Superman, Cyborg, Wonder Woman و… به مقابله با تهدیدات فراوانی که هر لحظه آشکارتر می‌شوند می‌پردازند. DC این سری کمیک را در سال ۲۰۱۱ شروع کرد و توانست با استقبال فراوانی روبرو شود. به عقیده‌ی بسیاری این مجموعه کمیک باعث شد که دنیای سینمایی DC نیز جانی تازه به خود بگیرد و حرفی برای گفتن در مقابل Marvel داشته باشد.

با توجه به قریب الوقوع بودنِ معرفی بازی جدید Rocksteady و Warner Bros خواندن این کمیک‌ها خالی از لطف نخواهد بود و بدون شک شما را با دنیای اسرارآمیز DC بیشتر آشنا خواهد ساخت.

Justice League The New 52 V1

رمز فایل: Gamingravity.com

در آخر نیز هر انتقاد، پیشنهاد و یا نظری که داشتید، در بخش کامنت‌ها با ما به اشتراک بگذارید.

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *