گیمینگرویتی

ثبت نام

اولین نگاه به انیمه Resident Evil از Netflix

طبق یافته‌های «گیمین‌گرویتی» Resident Evil: Infinite Darkness یک تیزر رسمی و تعدادی فیلم جدید هم برای فیلم پیش رو منتشر کرد. Netflix برای جشن ۲۵امین سالگرد این عنوان، یک سری انیمیشن کاملاً جدید CG را برای طرفداران خود آورده است. با ورود Resident Evil VILLAGE در اواخر امسال، سال بزرگی برای طرفداران ترس بقا بوده است؛ و این است که هیجان را افزایش می‌دهد. افرادی که از Resident Evil 2 Remake لذت بردند از شنیدن اینکه Nick Apostolides و Stephanie Panisello در نقش Leon S. Kennedy و Claire Redfield در فیلم باز خواهند گشت خوشحال خواهند شد. بنابراین این فیلم در AnimeJapan 2021 منتشر خواهد شد. هیئت مدیره در مورد پروژه در ۲۷ مارس بحث خواهد کرد. Quebec در حال تولید انیمیشن ۳DCG است در حالی که TMS Entertainment وظایف اصلی تهیه کننده را بر عهده دارد. این در کل یک قرعه شانس بزرگ برای این پلتفرم خواهد بود.

وقتی صحبت از Resident Evil می شود، Leon و Claire بیشتر معمولاً فرمول برنده ای برای Capcom هستند. حتی جذاب‌تر اینکه به نظر می‌رسد این ماجراجویی اصلی است و نه فقط بازگو کردن یکی از بازی ها. Netflix خلاصه ای کاملاً جدید از این فیلم را اعلام کرد:

در سال ۲۰۰۶، ردپای دسترسی نامناسب به پرونده های مخفی ریاست جمهوری در شبکه کاخ سفید مشاهده شد. Leon S. Kennedy، نماینده فدرال آمریکایی در میان گروهی است که برای بررسی این حادثه به کاخ سفید دعوت شده است. اما هنگامی که چراغ‌ها ناگهان خاموش می شوند، Leon و تیم SWAT مجبور می‌شوند انبوهی از زامبی‌های مرموز را از بین ببرند. در همین حال، Claire Redfield، عضو کارکنان TerraSave، در حالی که از پناهندگان پشتیبانی می‌کرد، در کشوری که به آن سفر کرده است‌، با تصویری مرموز توسط یک جوان روبرو می شود. Claire که از این نقاشی که به نظر می‌رسد یکی از قربانیان عفونت ویروسی است متعجب شده، تحقیقات خود را آغاز می کند.

صبح روز بعد، Claire برای درخواست ساخت یک مرکز رفاهی از کاخ سفید بازدید می‌کند. در آنجا، او فرصتی برای دیدار مجدد با Leon دارد و از این فرصت استفاده می‌‌کند تا نقاشی پسر را به او نشان دهد. به نظر می‌رسد Leon به نوعی ارتباط بین شیوع زامبی‌ها در کاخ سفید و نقاشی عجیب را درک کرده است. اما او به Claire می‌گوید که هیچ رابطه‌ای وجود ندارد و می‌رود. با گذشت زمان، این دو شیوع زامبی در کشورهای دور منجر به وقایعی می‌شود که ملت را تا حد بالایی متزلزل می کند.

نظرات خود را در باره این عنوان از اینمه Resident Evil در کامنت‌ها بنویسید!

امتیاز به پست :

آدرس شبکه های اجتماعی :

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *