بازی The Elder Scrolls VI در منطقه Hammerfell روایت می‌شود و دارای ویژگی‌هایی مثل سیستم سیاست و مواردی دیگر خواهد بود.

به گزارش گیمین‌گرویتی، SKULLZI در حساب توئیتر خود گزارشی از یک منبع ناشناس اما معتبر به اشتراک گذاشت که مربوط به The Elder Scrolls VI و سایر پروژه‌های در حال ساخت شرکت Bethesda می‌شود. او در گذشته اطلاعات درستی از Bethesda ارائه داده بود و به همین دلیل می‌توان گزارشات وی را قابل اعتماد دانست.

طبق این گزارش، داستان بازی The Elder Scrolls VI در منطقه Hammerfell روایت می‌شود و دارای یک سیستم سیاست خواهد بود. مواردی مثل خیانت‌ها، ازدواج و فرقه‌ها در بازی نقش مهمی دارند. در ادامه گفته شد هدف سازندگان عرضه آن در سال 2025 یا 2026 است. همچنین در این عنوان خبری از اژدهایان نخواهد بود.

علاوه بر این، اطلاعاتی هم از سایر پروژه‌های مربوط به The Elder Scrolls ارائه شد. به‌نظر می‌رسد ریمسترهایی از این سری و همچنین مجموعه Fallout مراحل ساخت را در استودیوی inXile Entertainment پشت سر می‌گذارند. احتمال داده می‌شود که یک عنوان استراتژی 4X هم در دست ساخت باشد.

بعد از ارائه گزارش توسط SKULLZI، یک منبع قابل اعتماد دیگر به‌نام Shpeshal Nick تایید کرد به غیر از بخش عدم وجود اژدهایان، سایر اطلاعات ارائه شده کاملا با آنچه که او می‌داند همخوانی دارند.

با وجود اینکه SKULLZI و  Shpeshal Nick اعتبار خود را در گذشته ثابت کرده‌اند، اما به هر حال بهتر است اطلاعات ارائه شده در این خبر را به عنوان شایعه و غیر قطعی در نظر بگیرید. بازی The Elder Scrolls VI هنوز در مراحل اولیه توسعه به‌سر می‌برد. ممکن است در طول روند توسعه تصمیمان سازندگان تغییر کند و ویژگی‌هایی را حذف، تغییر یا اضافه کنند.

هنوز تاریخ انتشار The Elder Scrolls VI به‌طور رسمی اعلام نشده است. در صورت ارائه اطلاعات بیشتر شما را در جریان خواهیم گذاشت.